CZ | EN | PL

+420 605 131 101  |  +420 733 188 933

Automatické převodovky


Termíny výměny oleje a filtru se pohybují u nového automobilu – poprvé kolem 80.000 až 100.000, potom po 60.000 km. Při zvýšené zátěži vždy po 40.000 km.
Číst více..


Další témata ...

Dálniční zámka 2017 zdarma


Vážení zákazníci, vítáme Vás v novém roce 2017
Číst více..


Další novinky a nabídky ...

Čištění benzínových vstřikovačů - ASNU

Diagnostika, testování a servis benzínových vstřikovačů všech moderních motorů

Karl service nabízí speciální diagnostiku a servis vstřikovačů jak pro benzínové motory, tak pro motory s pohonem LPG. Jedná se o cílenou diagnostiku, která přesně určí příčiny problémů vstřikovačů. Zařízení ASNU je schopné v krátkém čase otestovat a vizuálně prověřit funkci jednotlivých vstřikovačů. Ve srovnání s pořizovací cenou nových vstřikovačů se jedná o nízkonákladové opravy.

Typické znaky zanesených vstřikovačů:
- problémy při startu vozidla
- problémy s volnoběhem motoru
- vysoká spotřeba paliva 
- nedostatečný výkon motoru
- nepravidelný chod motoru
- chybové kódy řídící jednotky motoru
- zvýšené emisní limity motoru

Tyto problémy se mohou objevit i u pohonu vozidla na LPG. Většina těchto závad je způsobena znečištěním nebo poškozením vstřikovací trysky, ucpaným filtrem nebo prasklým těsněním vstřikovače. Z tohoto důvodu Vám doporučujeme provádět kontrolu vstřikovačů každých 60 000 kilometrů, kterou jste tak schopni předejít případným problémům poškození motoru, lambda sondy či jiných částí.

Jak problémy se vstřikovači vlastně vzniknou?

Přísným požadavkem při výrobě vstřikovačů je přesnost. Tolerance při jejich výrobě se pohybuje v řádu tisícin milimetru, což je nejmenší tolerance ze všech ostatních částí motoru. Jedním z problémů může být používání aditiv do paliv. Výrobci aditiv uvádějí, že při používání chráníte svůj motor souvislou tenkou vrstvou aditiva, a tím se zlepšuje mazání a chod motoru. To ovšem neprospívá právě vstřikovačům, mohou se i poškodit.
Další příčinou problémů u vstřikovačů je zákonné přimíchávání biologické složky do paliv do výše 6 % jeho objemu. Tyto biosložky zvané FAME se usazují na stěnách vstřikovače a vstřikovací jehly, které způsobí jeho ucpání či úplné zanesení.
Přítomnost vody v palivové soustavě může být dalším problémem, který bude mít za následek nefunkčnost vstřikovače paliva.
Také nečistoty v palivu můžou mít za následek ucpání velice jemného filtru vstřikovače, jehož hlavní funkcí je chránit vstřikovač.

Jak se provádí čištění vstřikovačů?

Vstřikovače nejprve otestujeme vizuálně při různých provozních režimech motoru tj. volnoběžné otáčky, zvýšené otáčky atd. Při této zkoušce jasně vidíme tvar, směr a množství vstřikovaného paliva jednotlivých válců (vstřikovačů). Po této zkoušce je pročistíme ve speciální ultrazvukové lázni. Díky silnému průtoku jsme schopni vyčistit i značně zanesené vstřikovače. Po vyčištění se provede výměna těsnění a filtru za nové. Pak se vstřikovače znovu otestují při různých provozních režimech. Jedná se o unikátní diagnostiku a servis vstřikovačů benzínových motorů a motorů s pohonem LPG.

Čištění vstřikovačů v Olomouci:

Cena za diagnostiku vstřikovače je                  100 Kč s DPH

Cena za vyčištění vstřikovače je                       400 Kč s DPH

 

V ceně nejsou zahrnuty náhradní díly tj. těsnění a filtry.